Naar boven

Verzendinformatie

Levertijden
Als u vóór 18:00 bestelt, kunnen wij de bestelling dezelfde dag nog verzenden en heeft u het de volgende dag in huis. U kunt het ook op een ander afleveradres laten bezorgen, zoals op uw werk.

Bestel uw producten:
  • Tot 18:00 uur en u heeft ze de volgende dag in huis (behalve op zondagen)
  • In het weekend tot zondag 15:00 uur en u heeft ze op maandag in huis
Ontvang uw pakket:
  • Alleen aan huis, als u het liever niet bij de buren afgeleverd wilt hebben
  • Bij een afhaalpunt naar keuze
  • Gewoon overdag óf ’s avonds tussen 18:00-22:00 uur*
*Met uitzondering van bepaalde postcodegebieden.

Verzendkosten
Bestellingen boven € 20,00 worden gratis verzonden! Bij bestellingen onder € 20,00 wordt € 4,50 verzendkosten in rekening gebracht.

Verzendkosten naar het buitenland

Bestellingen boven € 100,- die afgeleverd moeten worden in het buitenland, worden gratis verzonden. Bij bestellingen onder  € 100,00 worden verzendkosten in rekening gebracht, afhankelijk van het land:

België: € 8,00
Duitsland: € 8,00
Frankrijk: € 15,00
Italië: € 15,00
Luxemburg: € 10,00
Portugal: € 31,00
Spanje: € 15,00
Verenigd Koninkrijk: € 13,00
 
Staat uw land er niet bij? Neem dan contact met ons op om te informeren naar de kosten. 
Minami wordt in Nederland door Vitals gedistribueerd. Neem voor informatie over verdelers in het buitenland contact met ons op.

De verzendkosten worden bij het bestellen automatisch berekend.

Levertijden naar het buitenland
Levertijden naar het buitenland verschillen. België en Duitsland duurt vaak 1 of 2 dagen, maar Frankrijk of Engeland al gauw 2 tot 3 dagen. U wordt via een link in de bevestigingsmail op de hoogte gehouden over de verwachte levertijd van uw bestelling.

Bezorgprocedure PostNL
U ontvangt een e-mail ter bevestiging dat uw bestelling is verwerkt en overgedragen aan PostNL. U ontvangt een e-mail van PostNL op het moment dat de bezorger onderweg is. In die e-mail staat een link waarmee u uw zending kunt traceren en kunt kijken in welk tijdvak PostNL verwacht het pakket te zullen bezorgen. (Let op: dit is het verwachte aflevermoment en biedt geen garanties.) U kunt deze link ook openen in de PostNL app of uw zending opzoeken via de PostNL app.

Niet thuis?
Als u niet thuis bent als PostNL een pakket bezorgt, dan proberen ze het standaard bij de buren af te leveren. Als dat ook niet lukt, wordt er een bericht achtergelaten dat de volgende werkdag een tweede poging gedaan zal worden. Op dit briefje staat ook een ‘Niet-thuis-code’, waarmee u online of via de PostNL app kunt kiezen uit verschillende opties voor de tweede bezorgpoging. U kunt kiezen uit:

- een specifieke dag en tijdvenster
- een ander afleveradres
- of een van de vele PostNL afhaalpunten

PostNL locatie
Als de tweede bezorgpoging ook niet succesvol was, dan kunt u de zending ophalen bij een PostNL locatie bij u in de buurt. Het adres staat op het bericht dat de bezorger voor u heeft achtergelaten en u ontvangt een e-mailbericht.

PostNL app voor iPhone en Android 
Als u de PostNL app installeert op uw telefoon (iPhone of Android), dan kunt u de zending traceren en op de hoogte worden gehouden van de status van uw zending en het geplande bezorgmoment. Als de eerste afleverpoging niet succesvol was, kunt u indien gewenst via de app aangeven waar en wanneer uw pakket bezorgd moet worden.

PostNL logo